4/18/2017

inspirations

  Jeszcze niedawno zaczynałam pierwszą klasę gimnazjum tymczasem już kończę ten rozdział. Jutro mój wielki dzień. Towarzyszy mi przeogromny stres, z którym walczę. Obawiam się niskich wyników, nie dostania się do szkoły, do której chciałabym... w głowie same czarne scenariusze. Tak naprawdę  powinnam się cieszyć. Po testach wreszcie będę miała luźniej w szkole, nie będę musiała aż tyle siedzieć przy książkach i wreszcie będę mogła wrócić na bloga. Dzisiaj post być może i bez sensowny ale chciałam coś w końcu dodać. Inspiracje modowe mogą w sumie komuś się przydać, ktoś może się nimi zainspirować.

































8 komentarzy:

  1. Nie stresuj się! Powodzenia na egzaminach

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia na egzaminach :)
    bardzo ładne zdjęcia wybrałaś ;) faktycznie można się nimi zainspirować ;)
    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia, dasz rade kochana! Nie stresuj sie, zmobilizuj i duzo działaj. Nie boj sie i uwierz w siebie! Piekne inspiracje, wybralas chyba najleosze obrazki z internetu. Serio! Sa swietne i mega mi sie oodobaja.

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia! Śliczne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czas w gimnazjum szybko mija.. Powodzenia na testach! Świetne inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno wszystko bedzie dobrze. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie posty! Super inspiracje :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia