2/12/2017

Czy internetowa przyjaźń istnieje ?

Cały dzień spędziłam w łóżku. Strasznie bolała mnie ręka, nawet otwieranie drzwi sprawiała mi trudność. Ostrzegam wszystkie osoby, które nie umieją jeździć na lodzie. Poważnie się zastanówcie przed wybraniem się na lodowisko. Możecie skończyć z stłuczonym łokciem jak ja. Obejrzałam kilka odcinków "Plotkary". Nie jestem miłośniczką seriali wręcz ich nienawidzę. Aczkolwiek muszę przyznać, że chyba powoli zmieniam zdanie. Serial wciągnął mnie tak bardzo, że jedyne co powoduje przerwanie oglądania to "limit" bądź "obciążenie" na zlaukaj. Znacie może jakieś fajne strony do oglądania seriali?.



                                          
  Jeszcze niedawno większość osób  przed tym jak stało się to normalne uważała za pewnie , że taka przyjaźń nie istnieje, że jest krótkotrwała. Pamiętam jak dostawałam w szkole często pytania "jak ja mogę przyjaźnić się z kimś przez internet ". Teraz sami mają swoich internetowych przyjaciół, bez których nie wyobrażają sobie życia. Tego, żeby z nimi nie popisać, porozmawiać w ciągu dnia. Muszę rozczarować takie osoby, które myślą, że taki kontakt między dwoma osobami przez internet nie istnieje. Z własnego doświadczenia wiem, że taka przyjaźń jest o wiele lepsza niż przyjaźń w realu, aczkolwiek każdy ma inne zdanie. Prawda wiele przyjaźni się rozpada z różnych przyczyn , czasami staje się to od tak nie wiadomo co jest skutkiem. Wydaje mi się, że w internetowej przyjaźni trzeba mieć przede wszystkim siłę, cierpliwość, ponieważ głównym problemem jest brak środków, dojazdu. Kilometry podobno nie istnieją a jednak istnieją, dzielą nas.
  W 2015 roku poznałam dwie naprawdę super dziewczyny Darię i Natalię. Nigdy bym nie pomyślała, że właśnie przez "rakowy" post poznam dwie najważniejsze osoby w moim życiu. Różnie to bywa z tym kontaktem. Natalia poznała dużo innych ważniejszych osób, którym to poświęca czas. Daria jest moją najlepszą przyjaciółka wiecie taką od serca, na której mogę polegać bez względu na wszystko. Jestem jej ogromnie wdzięczna za to co dla mnie robi, jest dla mnie wielkim oparciem. Wiecie jest to osoba, z którą mogę pisać o niczym a i tak rozmowa będzie ciekawa. Nie mogę powiedzieć, że Natalia nic dla mnie nie robi, dużo zmieniła w moim życiu. To jej pierwszej zaufałam i się otworzyłam. Zna mnie lepiej niż osoby, z którymi przebywam na co dzień oczywiście oprócz rodziny. Mam nadzieję, że kontakt będziemy miały jeszcze przez naprawdę długi czas. Przede wszystkim liczę na to, że kiedyś się spotkamy i spędzimy ten  czas jak najlepiej.
  Musicie jednak pamiętać o tym, że nie możecie szukać przyjaźni na siłę. Wtedy wiadomo, że możecie spotkać nie odpowiednią osobę, nie wyjdzie wam w przyjaźni a przede wszystkim nie wyjdzie wam to na dobre.
                                         A wy co sądzicie o internetowej przyjaźni ?

19 komentarzy:

  1. Według mnie internetowa przyjaźń nie ma sensu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sama mam internetowych przyjaciół dużo gadamy nie raz przez telefon :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja wierzę w przyjaźń przez internet:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Istnieje, istnieje i jeszcze raz istnieje :) Mam przyjaciółkę, którą poznałam w blogosferze jakieś 2 lata temu, dalej się przyjaźnimy, tak samo jak z dwoma dziewczynami poznanymi na asku. Jesteśmy we cztery, każda z innej części Polski, ale rozumiemy się jak żadne inne :)
    Pozdraiwam, Ev.

    http://artystycznie-specyficznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak najbardziej, czasem los zsyła nam wspaniałych ludzi nawet przez internet :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo ze nie ma takiej osoby to uważam że yaka przyjaźń może przetrwac mimo że nie raz może byc ciężko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam jedną najlepszą internetową przyjaciółką i jest to bardzo silnw więź. Mówimy sobie wszystko ufamy w 100%, a niedługo planujemy spotkanie. Znamy się prawie od roku :)


    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Eh no różnie bywa z tą przyjaźnią :/ Nas nasza BFF porzuciła dla takiej jednej i źle się to skończyło, ponieważ o tej jej przyjaciółce po jakimś czasie ślad zaginął i urwał się kontakt :/ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uważam że internetowa przyjaźnie nie ma żadnej przyszłości. Bo każdy z nas jest zupełnie inny w internecie i w życiu realnym.

    zapraszam https://obsesyjnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie że istnieje. Czasem jest wiele cenniejsza niż z kimś kto jest niedaleko

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie taka przyjaźń istnieje. I w niektórych przypadkach może być nawet bardziej szczersza niż ta normalna;)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja osobiście w internetową przyjaźń wierze a zaraz powiem ci dlaczego. Sama od 8 lat mam właśnie taką internetową przyjaciółkę <3

    Zapraszam : http://pannaanna92.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post :) miałam kiedyś przyjaciółkę przez internet ale niestety kontakt się urwał :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też jestem za internetowymi przyjaźniami :) Świetna sprawa, można poznać naprawdę wiele wyjątkowych osób :) Pozdrawiam serdecznie i życzę jak najdłuższej przyjaźni!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam jedną internetową 'przyjaciółkę' i ona zakończyła naszą przyjaźń. Zablokowała mnie na wszystkich social mediach, a gdy napisałam do Niej z innego konta to napisała, że blokuje mnie, bo chce :')
    Zapraszam do mnie - http://xnebeska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja poznałam przez internet, teraz mieszkamy w tym samym.miejscu i mamy możliwośc sie spotkac. Przyjazn.internetowa istnieje, trzeba tylko chciec ;)
    Pozdrawiam,
    Eff :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Według mnie internetowa przyjaźń istnieje i ma sens ;)
    http://malykawalekmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem taka przyjaźń istnieje i jest cudownym uczuciem. Aczkolwiek brak możliwości spotkania strasznie boli.

    OdpowiedzUsuń
  19. Według mnie taka przyjaźń nie istnieje i nie ma najmniejszego sensu

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia