2/17/2017

5 TOP KOLORÓW NA ZBLIŻAJĄCY SIĘ SEZON

  Przychodzę do was dzisiaj z trendami na zbliżający się sezon. Za oknami jeszcze mróz, do wiosny jeszcze trochę. Aczkolwiek już można stwierdzić co będzie modne w wiosnę/ lato 2017. Każda z nas chce być na tą porę roku przygotowany. Taka wiedza przyda się każdemu bynajmniej by podczas zakupów. W przyszłym sezonie będą modne pastele. W palecie znajdą się między innymi :



  Żółty- Kolor dość modny był już w 2015 roku. Okazuje się, że jednak nie zniknął wtedy całkowicie. W nadchodzącym sezonie będzie on totalnym hitem. Na ten kolor zdecydowało się wiele marek m.in Chanel czy Balenciaga. Można było także zauważyć tą barwę na wybiegach bynajmniej by na Dolce&Gabbana.



   Zielony- Odważny kolor. Czy każdemu się spodoba taki orzeźwiający kolor ? Wszystko się okaże. Zieleń pojawiła się również na wybiegach m.in Pucci, Michael Kors.


  Fuksja - Na pewno w tym kolorze można się wyróżnić z tłumu. Spodobał się wszystkim, można go spotkać w różnych sklepach np. w Zarze.  Pojawił się on m.in u Balenciagi.


 Czerwony- totalna petarda a może ogień ? W ostatnim czasie w sklepie można było spotkać się z tą barwą. Jak widać nie opuści nas zbyt szybko. Wydaje mi się, że to będzie drugi totalny hit modowy w wiosnę.


  Różowy- Kolor dobrze wszystkim znany. W sklepowych półkach dominują bez przerwy. Róż ma dużo odcieni, w nadchodzącym sezonie będzie popularny od pudrowego różu czy pale dogwood  aż po fuksję Totalnie wszystkie odcienie będą dopuszczalne. Dużo marek zdecydowało się na róż m.in Chanel, Hermes.



Przypadł wam jakiś kolor do gustu?




26 komentarzy:

  1. Tak róży i fuksji będzie nadmiar w tym sezonie!

    Zapraszam do mnie: www.pannaanna92.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie najlepszy z tych kolorów to różowy. Jest to mój ulubiony kolor :) Nigdy nie zabraknie w tym kolorze jakiegoś ubrania u mnie w szafie :D
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim faworytem jest fukcja, o tak, zdecydowanie! Swego czasu widuje jej bardzo dużo. Podziwiam Twoją wiedzę o modzie. Będę zaglądać częściej - oczywiście obserwuje. ;)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisałam sobie post, zajrzę gdy będę kupować ubrania! Ładnie opisane

    Ktoś kom/kom, obs/obs? :))
    http://vikk-vika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się że najbardziej różowy chociaż reszta kolorów pięknie się bedzie prezentować na innych dziewczynach
    http://thecloudybrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Róż, czerwień, fuksja cudowne kolory i na pewno dużo dziewczyn będzie nosić na sobie te kolory :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie hitem będzie także pudrowy róż, ba, już teraz jest ;)
    xmylife-mystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. czerwień to mój ulubiony kolor, więc chętnie go noszę, podoba mi się również butelkowa zieleń :)

    Kisses, Patt

    OdpowiedzUsuń
  9. Zieleń jest cudowna ;) Fuksja tez mi przypadła do gusty, trzeba się zaopatrzyć w rzeczy w tym kolorze ;)
    Pozdrawiam
    Lifestylejulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. żółty, spoko am nawet kilka ciuchów w tym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  11. najbardziej podoba mi się pastelowy róż :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Co do czerwonego jestem bardzo na tak <3

    http://livetourevel.blogspot.com/2017/02/ciekawy-pomys-na-cwiczenie-na-brzuch.html

    OdpowiedzUsuń
  13. zielony moim faworytem, ale i pozostałe są żywe i cieszą oko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolory zdecydowanie nie moje ;) cyba zostanę przy swoich ukochanych pastelach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Roż! Kocham pastelowe odcienie tego kolou ,ale tez bieli jestem ogromnaaaa fanka! Biel chyba najbardzeij do mnie pasuje,chociaz podobno najlepiej mi w czerowynym,haha.
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten żółty tak bardzo mi się spodobał! Reszta średnio, jedynie róż jeszcze w miarę ładny :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej przypadł mi do gustu żółty chociaż wszystkie są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne kolorki, choć jednak nie dla mnie, wolę kolory minimalistyczne, odcienie szarości, czerni i bieli oraz bordo :)
    obserwuję :)
    http://weera-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Różowy, czerwony, fuksja - ekstra! Ale ten żółty..

    OdpowiedzUsuń
  20. Fuksja, różowy, czerwony totalny wypas!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie te, których nie lubię ;P

    OdpowiedzUsuń
  22. W tym sezonie będzie zdecydowanie bardziej kolorowo na ulicach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam odcienie czerwonego i rozowego. Ostatnio nawet pokochalam zolty. Super post
    Pozdrawiam
    http://sportowyblogewy.blogspot.com/2017/03/zupka-cebulowa.html?m=1

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia