2/07/2017

07.02.2017

Już w piątek zacznę długo oczekiwane przeze mnie ferie zimowe. Fakt spędzę je za pewnie w domu, przed telewizorem, lecz takiego długiego odpoczynku potrzebuje. Możliwe, że odwiedzę Wrocław. Wszystko się okaże w swoim czasie. Po feriach będę musiała ostro zabrać się do nauki. W kwietniu czekają mnie testy gimnazjalne, które szczerzę mówiąc chciałabym napisać jak najlepiej. Pewnie każdy oczekuje takiego wyniku. Osobiście trzymam kciuki bez wyjątku za każdego. Najbardziej stresuje się matematyką, z której jestem totalnym nie wypałem aczkolwiek jestem dobrej myśli. Cuda się zdarzają, może i w tym wypadku.
Nie mogę oswoić się z tym, że od września zacznę rok szkolny w innej szkole, w zupełnie innym miejscu. Nowi nauczyciele, otoczenie... trochę mnie to przeraża.
 Ostatnio totalnie nie mogłam znaleźć czasu na to, aby wybrać się na jakieś zdjęcia więc dzisiaj zarzucę inspiracjami modowymi. Liczę na to, że wam się spodobają. Niedawno dostałam pytanie czy prowadzę bloga typowo o problemach czy modowego otóż blog jest dosłownie o wszystkim. Nie lubię trzymać się jednego aczkolwiek częściej będą posty tematyczne.
























 Chcielibyście może zobaczyć inspiracje makijażowe na moim blogu ?

13 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje! Będę trzymać kciuki za testy gimnazjalne Kochana ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz świetny gust jeśli chodzi o ubrania. Testem się nie martw, wbrew pozorom nawet matematyka nie jest taka straszna jak się wydaje. Również chętnie zobaczyłabym Twoje inspiracje makijażowe oraz zapraszam do siebie: http://wikkistyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne stylizacje wybrałaś! Dobrego odpoczynku w ferie!
    Pozdrawiamy, artoflife.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, wszystkie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świetny gust. Bardzo fajne stylizacje. Super post.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe inspiracje, czekam teraz na inspiracja makijażowe.
    Obserwuje i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne inspiracje wybrałaś :) powodzenia na testach gimnazjalnych
    http://mamariw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam inspiracje :) Z chęcią zobaczę też te dotyczące makijażu :D
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nam właśnie ferie się kończą :/ Eh tak szybko zleciały, ale były ciekawe ^^ Na pewno wspomnienia z nich pozostaną na dłużej :) Inspiracje - MEGA! <3 Buziak ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej ciekawy post. A szkola sie nie przejmuj pomysl ze nie jestes jedyna. A egzaminy, powtarzaj sobie ze i tak wiesz wiecej niz polowa populacji ziemi. Dasz rade trzymam kciuki. A jaka szkole wybralas?
    Zapraszam http://sportowyblogewy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Dość ciekawe inspirację

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia