1/29/2017

PRZYJAŹŃ


Pisanie w ostatnim czasie stało się całkowicie moim
zainteresowaniem. Ciągle coś piszę, w każdą wolną chwilę. Aktualnie mam w zanadrzu kilka postów, które czekają na opublikowanie.
 Dzisiaj postanowiłam, że poruszę temat przyjaźni. Duża większość z nas ma chociażby jedną osobę, którą może nazwać swoim przyjacielem.
                                  
                                       CZYM JEST PRZYJAŹŃ? 
Wydaję mi się, że żadna definicja nie jest w stanie opisać jednoznacznie czegoś tak pięknego czym jest prawdziwa przyjaźń.
 Przyjacielem można nazwać osobę, która zawsze jest przy nas bez względu na to czy mieszka obok czy w innym mieście, można się takiej osobie wygadać nawet o 3 nad ranem co leży na serduszku a ona nie będzie udawać, że słyszy i ją to interesuje tylko od razu pomoże, zrobi wszystko, żebyśmy poczuli się lepiej.
Przyjaźń określamy często jako silną relację między dwoma osobami, opartą szczególnie na wzajemnym zaufaniu. Zgadzam się z tym, przyjaciel jest takim powiernikiem tajemnic, możemy mu powiedzieć o wszystkim będąc oczywiście pewnym, że nie zdradzi naszych mrocznych bądź nie sekretów.
Posiadanie prawdziwego przyjaciela lub prawdziwej przyjaciółki jest niezwykłym szczęściem. Trzeba dbać o tą relację, aby zawsze była silna i dawała nam szczególną radość w życiu.
Jestem ogromnie wdzięczna za to, że posiadam dwie najlepsze przyjaciółki, którym mogę powierzyć w sekrecie dosłownie wszystko wiem, że zostawią to i wyłącznie dla siebie.
Przyjaźń to najcenniejszy dar a wy jak sądzicie?


























































25 komentarzy:

  1. Moim najlepszym przyjacielem jest mój chłopak ale również mam kobieca przyjaciółkę,bo przecież do mojego faceta nie ponarzekam na niego haha :)
    Masz rację,nie ma definicji przyjaźni,każdy inaczej ja definiuje :)
    Zapraszam do siebie!
    http://bymoiree.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie samo zdanie na temat przyjaźni co ty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się przyjaźń to bezcenna rzecz. Ciężko jest znaleźć prawdziwego przyjaciela.

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, warto mieć takiego powiernika tajemnic! Od razu świat i problemy stają się prostsze! :)
    pozdrawiamy BT

    zapraszamy do nas http://studentkinapropsie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. prawdziwy przyjaciel to bezcenny skarb :) w dzisiejszym świecie, gzie każdy pędzi i nie zwracam uwagi na drugą osobę, szczególnie powinniśmy pielęgnować takie wartościowe relacje :)
    piękne zdjęcia :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny wpis :) Kiedyś sama napisałam bardzo podobny ale nie został opublikowany :)
    Utworzyłam nowego bloga o tematyce urodowej, lifestyle, powstał już drugi post! Tym razem na temat cudownych właściwości olejku rycynowego, zapraszam! http://13hacks.blogspot.com/2017/01/olejek-rycynowy-pynne-zoto_31.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjaźń jest wspaniała. Zwłaszcza ta szczera i prawdziwa. Świadomość posiadania kogoś, na kim możemy liczyć niejednokrotnie potrafi podnieść na duchu,dlatego warto o taką relację dbać i ją pielęgnować. Świetny post, bardzo przemyślany i czekam na kolejne! A zdjęcia kozak!
    www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wpis. Przyjaźń... szkoda, że czasami wydaje nam się, że mamy przyjaciół niestety prawda jest inna. Bardzo ładne zdjęcia:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  10. W dzisiejszych czasach nie jest łatwo komuś zaufać, ale jeśli znajdzie się już takie osoby - trzeba tę przyjaźń pielęgnować :) Masz rację, to prawdziwy skarb!

    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjaźń jest naprawdę ważna w życiu każdego człowieka. Lecz w tych czasach trudno jest znaleźć przyjaciela. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak, zgadzam się całkowicie :) Mój chłopak jest moim przyjacielem. A prócz tego miałam kilka przyjaciółek, ale tylko niektóre przyjaźnie przetrwały próbę czasu i trwają nadal coraz mocniejsze. I nie muszę się z kimś widywać co tydzień by nazywać go swoim przyjacielem

    http://mamakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post :) Idealnie napisany.

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się w pełni, przyjaźń to bezcenna rzecz <3 Mam nadzieję, że jestem dla moich przyjaciół takim wsparciem, jakim oni są dla mnie. Nie wyobrażam sobie życia bez nich :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyjaźń to bezcenny skarb, mając kogoś zaufanego obok siebie idzie nam się łatwiej przez życie, ale należy pamiętać, że o przyjaźń musimy dbać.

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzamy sie z Tb jestesmy prciolkami i kochamy sie bardzo mocno ;)
    thecloudybrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja przyjaciółka aktualnie mieszka w Norwegii... Jest ciężko utrzymywać przyjaźń wyłącznie przez internet, ale ta więź jest tego warta ;)
    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak, przyjaźń to jedna z "rzeczy" w życiu człowieka, która ma ogromną wartość. A posiadanie prawdziwego przyjaciela nie da się porównać z niczym innym. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyjaźń jest moim zdaniem coraz rzadszym zjawiskiem. Ludziom zależy na sprawach zupełnie nieistotnych zamiast na innych ludziach :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zdjęcia x Co do przyjaźni, mam takie samo zdanie.


    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślę, że masz rację. Przyjaźń to najcenniejszy dar. Przyjaźń kształtuje naszą osobowość :)
    Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam bliższe i dlasze przyjaciółki i przyjaciół, to chyba jedne z piękniejszych relacji, jakie zdarzają się w życiu. To cenny dar otaczać się wspaniałymi ludźmi wokół siebie i mieć z kim porozmawiać zawsze i na każdy temat. Świetny post i mega klimatyczne zdjęcia :)

    Pozdrawiam www.this-iss-it.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz rację przyjaźń to najpiękniejsza relacja, bezcenny dar!
    Dobrze ujęte wszystko.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia