1/24/2017

INSPIRACJE MODOWE

Musicie przyznać, że dość długo musieliśmy czekać na prawdziwą zimę. W końcu po długim oczekiwaniu zawitała nas mroźna, śnieżna zima. Możemy teraz postrzegać przepiękne widoki za oknami,zdecydowanie można oniemieć z zachwytu. Nie jestem zwolenniczką tej pory roku, tym bardziej zimna, które teraz panuje. Kurtki, czapki, rękawiczki,szaliki... najgorsza część tego wszystkiego, jestem totalna przeciwniczką. Za to uwielbiam ciepłe, duże, milusie swetery, które zazwyczaj nosimy tylko podczas tej pory roku. A wy jesteście zwolennikami czy przeciwnikami ?
Ostatnio zakochałam się w aplikacji, która jest wam wszystkim doskonale znana. Tumbrl oczarował mnie totalnie można rzec, że skradł moje serce. Przygotowałam dzisiaj kilka inspiracji. Mam nadzieję,że wam się
spodobają!














17 komentarzy:

  1. Śwoetne inspiracje :) mi najbardziej spodobały się ta 6, 13 i 14
    Zapraszam do siebie
    http://dominatt.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. również uwielbiam ciepłe swetry :) niewątpliwie jest to jeden z atutów zimowej pory :D
    piękne inspiracje. Chyba w końcu przekonam się do Tumbrl ;)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. sweter dobry na wszystko :)


    Obserwuje i zapraszam do mnie http://cel50mniej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Naprawde super pomysl! Ja mieszkam w Irlandii, wiec niestety o sniegu i zimie moge tylko poczytac w wiadomosciach..
    Ale jakos zyje :)
    Inspiracje super, na pewno cos wniose do.swojego życia :)
    Pozdrawiam,
    Eff :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje mi bardzo podobają się spodnie z dziurami <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie z wysokim stanem, sukienka na bluzkę. Wracają lata 90 uwielbiam je. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super inspiracje :) widziałam wiele postów tego typu ale ten jest po prostu świetny i faktycznie bardzo inspiruje :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stylizacje. Mega inspiracja, a w szczególności w mije gusta trafiają te ze zdj 3,9 i 11 :)
    Pozdrawiam
    kklaudix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super inspiracje ❤ Zapraszamy do nas thecloudybrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne inspiracje! Ja tez szaleje na punkcie Tumblr, przepadam tam godzinami :)

    dodaje do obs+

    OdpowiedzUsuń
  11. ciepłe, oversizowe swetry to cos cudownego, fajne zdjęcia, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne inspiracje. Mi najbardziej podobają się spodnie z z wysokim stanem i dziurami. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Super inspiracje :) ostatnia naaj <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo trafione zestawienie :)
    https://bijoch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne stylizacje <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia